هپل آباد

حرف حرف حرف

هپل آباد

حرف حرف حرف

بریتنی اسپیرز

امروز بعد از گوش دادن oops i did it again از Children of bodom که آهنگ بریتنی رو به صورت متال کاور کردن! هوس کردم که بریتنی گوش بدم. فکر نمی کردم که داشته باشم! اما الان یهو پیدا کردم! دقیقا همون آلبومی رو پیدا کردم که بریتنی با مادام مدونا خونده! درست آلبومی که بعدش بریتنی دیگه خواننده نوجوون نبود! خیلی سریع بزرگ شد.... خیلی...  

شاید درست نباشه اما هر وقت به بریتنی فکر می کنم حالم میگیره چون برینی دقیقا همسن منه! یه جور نا امیدی ...  

قبلنا بریتنی گوش دادن چیپ بود ( الان که دیگه نگو) اما بریتنی رو از خواننده های هم سبکش بیشتر دوس دارم.... 

الان حس گوش دادن آهنگ Born to make you happy اومده سراغم، یافتم: 

 

I don't know how to live without your love
I was born to make you happy
'Cause you're the only one within my heart
I was born to make you happy
Always and forever you and me
That's the way our life should be
I don't know how to live without your love
I was born to make you happy 

 

هنوز هم چیپ ای خودش رو داره اما هنوز هم به شیوه ی خودش چیپه

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید فرزانه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1402 ساعت 01:13 ب.ظ

درود بر شما بریتنی اسپیرز حق ناامیدی نداره‌‌ تاالان‌ شنیدی که خورشید از‌ نورافشانی ناامید بشه‌
اگه شد ناامید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد