هپل آباد

حرف حرف حرف

هپل آباد

حرف حرف حرف

آنچه یافت می نشود...

Do you love me enough to let me go?
Do you love me enough to let me go?
To let me follow through
To let me fall for you my love
Do you love me enough to let me go 

 

از ترکیب رنگ سیاه راپید و  رنگ نقره ای متالیک ( اکلیلی ) گواش کلی ذوق کردم گوشه ی ذهنم دارم فکر می کنم که می تونم که از رنگ لاکی شفاف روی این ترکیب استفاده کنم یا نه؟ برای فیکس کردنش! محمد اومده عصری می بینمش! کار جدیدی ندارم اما کلی سوال هست که باید ازش بپرسم. کلی هم نرم افزار واسش دارم!

زدم زیر قولم و رفتم دوباره وبلاگش رو نگاه کردم از دیروز که این کار رو کردم اوضاعم دوباره بهم ریخته دیگه نمیرم! کلا انگار آزار دارم!  

مقدمه ی eat pray love رو هم شروع کردم اما زیاد ننوشتم احسان اومد دنبالم که بریم بیرون... 

 

دلم یه موسیقی می خواد با حس و حال متال و آرامش آهنگ کلاسیک و تب داری آهنگ های دیدو!

نظرات 1 + ارسال نظر
موژان شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

هورا! من اولین کسی‌ام که این‌جا کامنت می‌ذاره!

شکلکه باوحاله! :دی

این‌جا خوووووبه خییییلی! تبرییییک فراوان!

درمورد خط آخر:
فکر کنم این بتونه مقدمه‌ای باشه برای آوردن یه سبک جدید! ایول! چی مییی‌شه! :دی 8->

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد